Wednesday, June 6, 2012

JAMU SUSUK DARA- Anda dh Cuba?


Bermula dan berkuat kuasa tarikh hari ni 2 June 2012.. saya adalah agen bagi produk Jamu Susuk Dara...


Saya agen untuk kawasan :

- Pantai Dalam :Taman Bukit Angkasa, Desa Aman, Pantai Hillpark, Pantai Indah,


- Bangsar


- Jalan Raja Laut : Kwsp, Dbkl, Sogo, CIMB, Mara, Maju Junction, Pertama, Semua House, Jln TAR


- Balakong : Tmn Impian Ehsan, Jusco Cheras Selatan, Taming Jaya, Mines Shopping Fair


- Taman Melawati, Taman Permata, Ukay Perdana





Antara produk yg ada ialah :


Jamu Susuk Pengantin (JSP) = RM 65




Jamu Aku Dara (JAD) = RM 48




Susuk Kekal Dara (SKD) = RM  36 - Telah ditamatkan pengeluaranya..!!!


Masker Vagina = RM 25

 

Berminat nk cuba? Jgn segan2 hubungi saya yea...




Call or sms: 012-2671716 or 



email ker honeyscollection78@gmail.com





FB msg : sas honeina

6 comments:

  1. assalamualaikum,
    saya pengedar dari kuantan. kalau honey nak beli melalui sy, email evira85@gmail.com. tq.

    ReplyDelete
  2. As salam,kalau kat area sg long blh hantar tak dear.

    ReplyDelete
  3. Salam... sy agent dr pahang.. blh pm fb saya@khairunissa hazlin @ kol 0179065057..:-)

    ReplyDelete
  4. Saya Agent JSD bagi kawasan Shah Alam, Klang dan Pelabuhan klang anda...jika ader sebarang pertanyaan mengenai produk boleh hubungi saya 012-3011592 dengan kadar segera....

    ReplyDelete
  5. Klu sy nk cod boleh x...sy tinggal Kt kondo rakyat

    ReplyDelete
  6. Klu sy nk cod boleh x...sy tinggal Kt kondo rakyat

    ReplyDelete

PLACE ORDER HERE

DEAR FRIEND, PLS CONFIRM YOURSELF IF YOU WANT TO BUY. DONT FILL THE FORM & BOOKING AND RUNAWAY. PLEASE DONT BE BACKOUT BUYER. THANKS
Nama Penuh :
Type of Customer :
No Telefon & H/p :
Email
Alamat :
Tempahan no 1 (Code, Warna, Saiz & Kuantiti):
Tempahan No 2 (Code, Warna, Saiz & Kuantiti) :
Tempahan No 3 (Code, Warna, Saiz & Kuantiti) :
Pembayaran :
Tempoh Pembayaran : 1-2 jam selepas Sas reply order (sms/email)
24 hours
2 days
More than 2 days (deposit 50% require)
Jika tdk dpt menjelaskan pembayaran dlm tempoh 3 hari, tempahan akan dibatalkan : Saya setuju.
Saya akan inform jika ingin lanjutkan tempoh pembayaran dalam masa 3 hari, sekiranya tidak batalkan sahaja tempahan saya.
Pertanyaan / Komen :
I agree all the terms & condition and will not be a backout buyer! Yes

Please do read our TnC before purchasing to avoid future inconvenience & misunderstanding.

HAPPY SHOPPING!!


This form powered by Freedback